marți, 7 ianuarie 2014

Salata de cuvinte - 7 Ianuarie 2014

foto: wotnofish.wordpres.com
Pentru că blogul ăsta e oricum foarte random, m-am gândit să fac o rubrică în care vorbesc aiurea despre diverse lucruri. Să începem:

1) Toată presa a înnebunit cu arestarea lui Năstase. Sunt curios: îi pasă cuiva cu adevărat de condamnarea acestuia? Mie nu. Mass-media simte însă nevoia să stoarcă maximul de dramatism din arestările lui. Drama fostului premier care face pușcărie, bla-bla-bla, boo-hoo-hoo. Nimănui nu-i pasă. Oricum va fi eliberat mai devreme și se va întoarce la viața lui plicticoasă și blogul lui anost.

2) Oare de ce de Bobotează lumea se calcă în picioare pentru o sticlă de apă chioară? Tot auzi pensionarii cum spun cu patos că aghiasma face minuni, că vindecă orice, că e mai bună decât orice medicament. Zău? Atunci de ce sunteți în continuare bătrâni, bolnavi și nefericiți? Cred că aghiasma e bună... la spălarea pe creier. Trăiască SC Biserica Ortodoxă Română SRL pentru că ne face să ne îngrămădim ca vitele pentru o banală apă!

3) În școala generală aveam o materie numită matematica distractivă. Nici astăzi nu știu care-i faza cu materia aceea. Matematica e distractivă ca Holocaustul, iar glumele cu/despre matematică sunt amuzante ca poantele expirate ale lui Doru Octavian Dumitru. Probabil că materia dorea să arate că toate ecuațiile sau operațiile complicate pot fi cool. Nu i-a ieșit. Făceam tot felul de exerciții stupide cu fracții, mulțimi de numere, radical, sinus, cosinus și tot felul de chestii care nu mi-au folosit și nu îmi vor folosi vreodată în viață. Nu știu de ce programa școlară pune accentul pe matematică avansată, de parcă destinul tuturor elevilor ar fi să ajungă experți în geometrie și algebră.

4) Că tot a venit vorba de școală, a făcut mare senzație cazul învățătoarei care cerea bani pentru cadouri. Nu mai e nicio surpriză pentru nimeni faptul că în școli/licee se practică acest cult al șpăgii. Bineînțeles, mascat sub forma cadourilor de Crăciun, 8 Martie, fondul școlii, fondul clasei. Practic elevii sunt învățați că nu poți face nimic în viață fără o mică ''atenție''. Din păcate, părinții încurajează această practică. Unii părinți apelează de fiecare dată când este nevoie la cadouri costisitoare pentru a-i asigura copilului câteva puncte în plus la media finală. Ceilalți părinți se simt cumva sub presiune, nu iau atitudine și contribuie și ei la această șpagă mascată de teamă ca odrasla lor să nu aibă de suferit. Cerc vicios.

5) De Anul Nou nu mi-am pus nicio dorință, nu mi-am făcut nicio listă cu ''rezoluții''. Să fim serioși, Universul nu va conspira să îți îndeplinească ție dorințele. Ca în fiecare an, îți vei propune o sută de chestii din care vei realiza vreo 10%. Așa că eu mi-am propus și mi-am dorit nimic. Acum nu am cum sa mai fiu dezamăgit. #YOLO.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu