miercuri, 13 noiembrie 2013

A Black and White Cartoon

A Black and White Cartoon about Berries și A Black and White Cartoon about Roof Tiling sunt două scurt-metraje animate pe care le-am văzut de vreo 1000 de ori. Sunt create de David Firth, celebru pentru Salad Fingers, animatia horror-psihologică-postapocaliptică despre un personaj ciudat și verde, care a strâns milioane de vizualizări pe Youtube. A Black and White Cartoon este povestea lui Jonathan, un individ cu probleme psihice serioase, care locuiește cu mama sa (care nu este cu mult mai sănătoasă decât el). De fiecare dată când revăd aceste animații mă cuprinde un sentiment bizar. Îmi place să le urmăresc atunci când mă simt foarte trist și lipsit de speranță. Într-un fel dubios, mă fac să mă simt puțin mai bine.
Enjoy!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu