sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Divina Agonie Download



Mi-am dorit tot timpul să îmi văd poeziile puse într-un volum. Așa că, m-am gândit într-o zi, de ce să nu realizez eu o carte digitală care să înmagazineze toate creațiile mele lirice scrise în perioada 2010-2013. Așa s-a născut Divina Agonie.   Am ''rupt'' Indesign-ul și Photoshop-ul pentru a crea un volum care să reprezinte esența suicidalismului, această creație născută într-o iarnă geroasă din mintea unui adolescent care o luase pe căi dubioase. Divina Agonie cuprinde toate poeziile mele ( unele dintre ele nepublicate până acum), imagini triste și explicații cu privire la arta mea. Acest volum reprezintă sfârșitul Primei Ere Suicidaliste. Deci, descarcă-l, dezarhivează și urmează instrucțiunile din acel folder. Enjoy!


                                                       Catalin Florian - Divina Agonie.zip

PS: Pregătește-te pentru A Doua Eră Suicidalistă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu