marți, 17 decembrie 2013

Am scris un text siropos, dă-mi share pe Facebook

Te priveam cum savurai cafeaua de dimineață îmbrăcată în cămașa mea albă. Te sorbeam din priviri, însă eram și gelos pentru că ție îți stătea mai bine în cămașa pe care eu cheltuisem 200 de euro. Mă gândeam oare prin ce minune zeii olimpieni au conceput perfecțiunea întruchipată și au trimis-o în viața mea. Îmi imaginam, în același timp, cum te-aș strangula dacă ai vărsa cafea pe cămașa mea albă în valoare de 200 de euro.
Dimineața te iubesc cel mai mult. Atunci când încă nu ți-ai pus un kilogram de machiaj și ai o față care ar speria și fantomele dintr-o casă bântuită. Îmi termin Activia cu Musli și te invit să ne uităm la comedii romantice. Tu râzi diafan la fiecare scenă amuzantă, eu plâng la fiecare sărut. Ce frumoasă e iubirea!
Aș vrea să îți fac declarații de amor în centrul Parisului, să îți cânt romanțe în Veneția, să dansăm un vals în Viena și să facem alte lucruri simandicoase în locurile scumpe în care se duc oamenii cu stare materială superioară. Atât de mult te iubesc! Te iubesc chiar și atunci când faci glume răutăcioase pe seama mea. Atunci când îmi spui că blugii mei roz mulați sunt gay, sau când mergem la cumpărături și tu îmi întinzi un pachet de absorbante și mă întrebi ‘’îți mai cumpăr sau ai destule?’’.

Nu o să rămân niciodată în pană de idei pentru că tu mă inspiri. Tu și ideile altora, pe care le preiau, le ambalez frumos și le arunc în niște texte lipsite de valoare, concepute pentru a atrage un număr mare de fane care, cu ochii plini de lacrimi de la atâta ‘’romantism’’, să le distribuie exasperant pe rețele sociale, făcându-mă astfel celebru și contribuind orbește la propagarea clișeelor expirate despre dragoste. Ce frumoase sunt frazele lungi! Exact ca iubirea!

Acest text este o parodie făcută după sutele de texte siropoase care inundă Internetul. Dacă te-a supărat ceea ce am scris aici poți să îmi trimiți un mail pe care nu o să-l citesc și pe care o să-l șterg.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu