luni, 30 decembrie 2013

Cea mai proastă melodie a anului 2013



Doamna Andra Măruță și-a făcut un obicei în a stabili noi limite în stupiditatea muzicală. După dezastre sonore precum Telephone și Inevitabil va fi bine,''artista'' lovește din nou. Atâta timp cât mă iubești este noua creație a nevestei lui Măruță și e atât de enervantă încât îți vine să spargi radioul/televizorul. Să analizăm o parte din versuri:

De-ar fi să ne lovească vreo cometă, nu mi-e frică, ştii
Că sigur faci tu rost de vreo rachetă, vom supravieţui
Chiar dacă e vreun tsunami, sfârşitul lumii ştii
Atâta timp cât mă iubeşti, eu te voi iubi

Tam-taca-tum-pa, hai vino încoa, 
Vocea ta e o vioară în inima mea
Tam-taca-tum-pa, te-aş fredona, 
Esti refrenul din viaţa mea

Wow. Cine naiba a compus chestia asta? O fetiță de 8 ani obsedată de Twilight? Restul versurilor sunt la fel de penibile și nu mai are rost să le înșir aici. Trecem la videoclip. Videoclipul este plin de produse plasate (parcă ar fi o mare reclamă), Andra primește cadouri, toți angajații MediaPro îi aduc omagii, Moga aruncă și el cinci versuri obosite, Măruță îi face declarații siropoase. Groaznic.
Atât melodia cât și videoclipul sunt la fel de frumoase și complexe ca acest cântecel  despre mâncare chinezească.


M-am înșelat. Cântecelul ăsta e mai bun. MediaPro Music, te rugăm să nu ne mai torturezi cu Andra, LaLA BAnd și alte rateuri muzicale. E destul că peste tot auzi doar Alex Velea, Connect-r, Inna și alte ''artiste''. RIP muzica românească.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu